UPC Polska na koniec września miało 1,43 mln klientów i świadczyło 2,66 mln usług

06.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska na koniec września 2013 roku miało 1,43 mln klientów i świadczyło 2,66 mln usług. Operator utrzymał w minionym kwartale trend wzrostowy liczby...

06.11.2013 | aktual.: 06.11.2013 10:23

06.11. Warszawa (PAP) - UPC Polska na koniec września 2013 roku miało 1,43 mln klientów i świadczyło 2,66 mln usług. Operator utrzymał w minionym kwartale trend wzrostowy liczby usług telewizji cyfrowej, internetu szerokopasmowego i telefonii - poinformowało UPC w komunikacie prasowym.

Liczba świadczonych usług UPC Polska wzrosła w trzecim kwartale w segmencie telewizji cyfrowej o 13,5 tys., w obszarze szerokopasmowego internetu o 8,4 tys., a w zakresie telefonii o 10,7 tys. Na koniec trzeciego kwartału UPC miało 823 tys. klientów telewizji cyfrowej, 888,4 tys. internetu i 516,2 tys. telefonii.

Operator podał, że widzi coraz wyraźniejszą migrację klientów z telewizji analogowej do cyfrowej. W trzecim kwartale liczba klientów analogowych zmniejszyła się o kolejne 34,2 tys.

W komunikacie podano, że wzrost liczby usług UPC związany jest m.in. z wzrostem popularności pakietów. W okresie lipiec-wrzesień udział klientów korzystających z potrójnej usługi UPC Polska zwiększył się do ponad 31 proc. całej bazy abonentów.

Spółka poinformowała ponadto, że ponad 70 proc. jej klientów posiada obecnie internet o prędkości 30 MB/s i wyższej. (PAP)

kuc/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
informatykazyskmedia
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)