Urzędnicza niemoc w sprawie elektronicznych wniosków o przyznanie płatności
Od 16 marca nie działa aplikacja, dzięki której można składać wnioski o przyznanie płatności - skarży się nasz czytelnik, prowadzący działalność rolną pod Mławą. Pracownicy Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa raz mówią, że wszystko działa, a innym razem, że najlepiej złożyć wniosek drogą papierze.
28.03.2018 13:59
O swoich przebojach ze składaniem wniosku napisał do nas czytelnik, korzystając z platformy dziejesie.wp.pl.
"Aplikacja eWniosekPlus nie działa. Po zalogowaniu i wybraniu zakładki 'wniosek' nic się nie dzieję. Wysłałem już chyba z 5 e-mail na adres ARiMR i nic. Ze 4 razy logowałem się do pomoc.arimr.gov.pl i omawiałem problem. Dostałem odpowiedź, że program już działa, a tak naprawdę nic nie działa" - denerwuje się nasz czytelnik.
Jak dodaje, to nie był koniec jego perypetii, bo dalej walczył o sprawne działanie aplikacji. W końcu dostał maila z informacją, że usuwanie problemu jest w trakcie realizacji. Kiedy pofatygował się do powiatowego biura powiatowego ARiMR dostał prostą odpowiedź: że trzeba czekać, że może do świąt będzie program już działał.
"Inna pani z biura arimr powiedziała, żeby składać wniosek na papierze bo stwierdziła, że nic nie działa" - kontynuuje nasz czytelnik. "W środę znowu logowałem się do aplikacji i po wciśnięciu przycisku 'kontynuuj' wyświetla się komunikat: Nie udało się odczytać danych wniosku. O zaistniałym problemie proszę poinformować ARiMR poprzez portal POMOC.ARIMR.GOV.PL" - kończy wyraźnie poirytowany problemem czytelnik.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl