Virgin Mobile ma 400 tys. klientów, pracuje nad rejestracją prepaid

Warszawa, 09.06.2016 (ISBnews) - Virgin Mobile Polska ma już 400 tys. klientów, przygotowuje się do rejestracji kart prepaid i podtrzymuje swoje strategiczne cele finansowe, poinformował ISBnews wiceprezes operatora Wojciech Uchman. 

09.06.2016 | aktual.: 09.06.2016 10:53

"Przygotowujemy się do rejestracji prepaid. Jako operator wirtualny, nie mamy własnych salonów, czyli fizycznej sieci sprzedaży. Dlatego finalizowane są rozmowy z partnerami, którzy mają udostępnić nam w tym celu swoje punkty. Pracujemy również nad możliwością rejestrowania kart online w celu zagwarantowania klientom najprostszej metody rejestracji bez wychodzenia z domu. Proponowane zapisy ustawy tego nie wykluczają. Planujemy być w pełni gotowi na moment, kiedy zasady rejestracji będą już w pełni ustalone" - powiedział ISBnews Uchman.

Dodał, że Virgin Mobile Polska otrzymał od jednego operatora propozycję w kwestii udostępnienia jego placówek do rejestracji, ale zarząd Virgin Mobile nie zdecydował się na takie rozwiązanie.

"Mamy już 400 tys. klientów. Zakładana miesięczna dynamika przyrostu bazy na poziomie do 20 tys. jest generalnie zachowana. Patrząc na obecne wyniki cel 0,5 mln klientów na koniec roku jest jak najbardziej aktualny. W obliczu rejestracji kart prepaid uważam, że mając aktywną bazę klientów przeprowadzimy ten proces, a jednocześnie zakładane przyrosty zostaną zachowane" - wskazał dyrektor finansowy Virgin Mobile Polska.

Zapowiedział, że operator będzie informować o obowiązku rejestracji obecnych klientów optymalnymi kanałami dotarcia. Z kolei rejestrowanie nowych klientów planuje zacząć jak najszybciej, ale najpierw woli wiedzieć, jakie będą ostateczne zapisy w ustawie.

Tymczasem operator kontynuuje prace nad wdrożeniem platformy technologicznej, której uruchomienie zakładane jest na koniec III kw.

"Rozwiązanie jest adaptowane pod nasze potrzeby i umożliwi własne billingowanie i ofertowanie - znacznie szybsze wdrażanie nowości i zarządzanie promocjami. Zakładam, że przyszła oferta będzie miłym zaskoczeniem dla klientów" - dodał Uchman.

Jednocześnie platforma ma stanowić istotny element ekspansji operatora wirtualnego na region środkowo-wschodniej Europy.

"Prowadzone są zaawansowane prace nad wyjściem z ofertą na region CEE. Platforma ma być centrum kompetencyjnym dla Polski i kolejnych krajów, gdzie Virgin planuje się rozwijać. Kolejne kroki będą miały miejsce w stosunkowo niedługim czasie po uruchomieniu platformy" - stwierdził dyrektor finansowy operatora.

W kwestii ARPU (wcześniej operator informował, że przekracza 20 zł) ocenił, że obecny poziom jest zadowalający i zgodny z założeniami.

"Prowadzimy wstępne rozmowy dotyczące inicjatyw technologicznych w celu obniżenia kosztów sieciowych wirtualnego operatora. Ponadto uruchamiana jest nowa strona internetowa umożliwiająca klientowi zarządzanie ofertą online. Szukamy dalszych rozwiązań do lojalizacji i umacniania marży, ale te rozwiązania muszą być potrzebne klientowi" - wskazał dyrektor finansowy Virgin.

Dodał, że rozważane są również alianse dotyczące łączenia komplementarnych ofert jak niedawno wprowadzona oferta w wariancie z telefonem i kartą kredytową Raiffeisen Polbank.

"Finansowanie działalności mamy w pełni zabezpieczone. Kolejna runda finansowania została przeprowadzona w tym roku. Wyniki idą zgodnie z oczekiwaniami, co pozwala podtrzymać strategiczne cele osiągnięcia poziomu 1 mln klientów w 3 lata i break even na koniec 2017" - podsumował Uchman.

Virgin Mobile Polska jest częścią międzynarodowej grupy inwestycyjnej Virgin. W Polsce działa jako MVNO.

Sebastian Gawłowski

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)