Trwa ładowanie...
dhhnv18

W czerwcu '11 oglądalność TVN spadła r/r do 15,1 proc. z 15,4 proc.

05.07. Warszawa (PAP) - W czerwcu 2011 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,1 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie...

dhhnv18
dhhnv18

05.07. Warszawa (PAP) - W czerwcu 2011 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,1 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronach internetowych, na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Całodobowy udział Polsatu w czerwcu zwiększył się do 14,8 proc. z 13 proc., udział TVP1 spadł do 16,2 proc. z 18,1 proc., a TVP2 spadł do 13,2 proc. z 14,8 proc.

W peak-time (18.00-23.00) w czerwcu udział kanału TVN zmniejszył się do 18,2 proc. z 18,9 proc. W tym czasie oglądalność Polsatu wzrosła do 15,1 proc. z 13,7 proc., TVP1 spadła do 18,2 proc. z 21 proc., a TVP2 spadła do 14,8 proc. z 16 proc.

W czerwcu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo wzrosła do 16,2 proc. z 15,8 proc. rok wcześniej, a w peak-timie zwiększyła się do 19,1 proc. z 18,2 proc.

dhhnv18

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 17 proc. z 15 proc. rok wcześniej, zaś w peak-timie wzrósł do 17,8 proc. z 16 proc. TVP1 zmniejszyła udział całodobowo do 12,8 proc. z 16,3 proc., a w peak-timie zmniejszyła udział do 14,9 proc. z 19,4 proc. Udział TVP2 całodobowo spadł do 11,4 proc. z 14,3 proc., a w peak-timie spadł do 13 proc., z 15,6 proc.

W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo wzrósł w czerwcu do 19,7 proc. z 18,7 proc., a w peak-timie wzrósł do 22,7 proc. z 21,6 proc. rok wcześniej.(PAP)

mto/ ana/

dhhnv18
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dhhnv18