W I kwartale oglądalność kanału TVN rdr spadła do 15,9 proc., grupy TVN do 20,9 proc.

1.4.Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2009 r. całodobowy
udział kanału TVN w rynku spadł do 15,9 proc. z 16,8 proc. rok
wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,9...

01.04.2009 | aktual.: 01.04.2009 18:26

1.4.Warszawa (PAP) - W pierwszym kwartale 2009 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,9 proc. z 16,8 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,9 proc. z 22,1 proc. - podała TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.

Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w I kwartale do 14,5 proc. z 15,4 proc.

W peak time (18.00-23.00) w I kwartale udział grupy TVN spadł do 23,1 proc. z 24,6 proc., a TVN do 19 proc. z 20,4 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,5 proc. z 17,5 proc.

W I kwartale oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) spadła do 17,2 proc. z 17,6 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 19,7 proc. z 20,7 proc.

W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 17,3 proc. z 18,6 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,9 proc. z 20,3 proc.

jru/ pam/

Źródło artykułu:PAP
mediatvnoglądalność
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)