W II etapie konkursu SEG "Złota Strona Emitenta" 57 spółek

05.08. Warszawa (PAP) - W rozpoczynającym się w czwartek II etapie konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych "Złota Strona Emitenta" weźmie udział 57 spółek. Zakończenie...

05.08. Warszawa (PAP) - W rozpoczynającym się w czwartek II etapie konkursu Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych "Złota Strona Emitenta" weźmie udział 57 spółek. Zakończenie konkursu planowane jest na 1 października 2010.

Jest to IV edycja konkursu, którego celem jest wyłonienie najlepszych stron internetowych spółek giełdowych w wersji polskojęzycznej. Ocenie będą podlegały witryny spółek polskich i zagranicznych notowanych na GPW.

I etap konkursu zakończył się we wtorek 3 sierpnia. "Bardzo wysoki i wyrównany poziom stron www przyczynił się do wyłonienia większej liczby stron niż przewidywano - 57 spółek (we wszystkich kategoriach), które zostały zakwalifikowane do II etapu. Fakt ten świadczy o przywiązywaniu przez spółki dużej wagi do komunikacji za pośrednictwem stron internetowych" - poinformował SEG w komunikacie.

Etap drugi potrwa do 5 września. "Etap II będzie polegać na wyłonieniu po trzech nominatów do nagrody w każdej z 5 kategorii konkursu" - głosi komunikat SEG.

W IV edycji konkursu strony spółek będą oceniane w następujących kategoriach: polskie spółki giełdowe należące do indeksów WIG20 i mWIG40, polskie spółki należące do sWIG80, polskie spółki notowane na GPW i nie należące do powyższych indeksów, polskie spółki notowane na NewConnect, wszystkie spółki zagraniczne notowane na GPW w Warszawie, w tym na rynku NewConnect.

We wrześniu, w III etapie konkursu, kapituła konkursu dokona ostatecznej kwalifikacji laureatów - zostaną wybrane najlepsze spółki w każdej z kategorii, łącznie 5 spółek.

Ogłoszenie werdyktu kapituły przewidywane jest na 1 października, podczas V Kongresu Zarządów Spółek Giełdowych.

Strony internetowe będą oceniane pod kątem jasności komunikatu i zwartości informacyjnej, efektywności informacji dla inwestorów odnośnie nowych zasad WZA, innowacyjności komunikacji, wygodnej nawigacji na stronie, poprawności zastosowanych technologii, estetyki strony, opinii inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.

Patronat nad konkursem objęła Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie oraz Grupa Etendard Sp z o.o.

Patronat medialny objęła Polska Agencja Prasowa, "Rzeczpospolita", Gazeta Giełdy "Parkiet", "Miesięcznik Kapitałowy", "Computerworld", Radio PIN, Onet.pl, TVN CNBC Biznes.

Informacje o konkursie dostępne są na stronie www.zse.seg.org.pl. (PAP)

dan/ gor/

Źródło artykułu:
Wybrane dla Ciebie
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Podwyżka o 900 proc. O takie kwoty wzrosną ceny napojów od 1 stycznia
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupiłeś rower po okazyjnej cenie? Możesz mieć kłopot
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Kupowali leki i sprzedawali drożej za granicą. Jest akt oskarżenia
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Studniówka 2026. Zawrotne koszty imprezy. Tyle kosztuje "talerzyk"
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wysłała ptaka pocztą. Nie przeżył. Prokuratura chce kary dla 49-latki
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Wcześniejsza emerytura dla tej grupy? "Pominięto nas"
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Żabka przebiła Biedronkę i Lidla. Oto nowa propozycja dla klientów oddających butelki
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Bank w Danii radzi, by wypłacać gotówkę. Podali kwotę
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów
Mały handel wymiera? Z ulic zniknęło tysiące sklepów