W maju największe cennikowe wpływy z reklam miał TVN
4.6.Warszawa (PAP) - W maju 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 319,75 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o...
04.06.2009 | aktual.: 04.06.2009 09:52
4.6.Warszawa (PAP) - W maju 2009 roku największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych miał TVN i wyniosły one 319,75 mln zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 9,6 proc. więcej, niż w maju 2008 roku - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie raportu TNS OBOP.
Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, której wpływy spadły o 4,5 proc. do 275,3 mln zł.
Przychody trzeciej TVP1 wzrosły w maju o 23,0 proc. do 173,97 mln zł, a TVP2 zwiększyły się o 29,5 proc. do 120,84 mln zł.(PAP)
bas/ gor/