Trwa ładowanie...
d1w71ci
23-07-2015 14:35

W Rzeszowie powstanie Centrum Usług Wspólnych Deloitte

Deloitte otworzy w Rzeszowie Centrum Usług Wspólnych. Placówka będzie świadczyła usługi związane m.in. z księgowością, obsługą IT, administracją i zarządzaniem ryzykiem dla oddziałów firmy z 18 krajów Europy Środkowej.

d1w71ci
d1w71ci

Jak powiedział w czwartek na konferencji prasowej dyrektor biura obsługi inwestora w rzeszowskim magistracie Waldemar Macheta, jest to pierwsze takie centrum outsourcingowe w stolicy Podkarpacia.

Dodał, że Rzeszów od niedawna dopiero "stawia" na outsourcing. "Do tej pory skupialiśmy się głównie na przemyśle lotniczym czy na informatyce. Dlatego tylko w marzeniach mogliśmy się spodziewać, że jednym z pierwszych inwestorów w tej branży będzie tak topowa firma jak Deloitte" - dodał.

Macheta podkreślił, że spodziewa się kolejnych inwestorów w tej branży. Jego zdaniem, skoro tak duża firma, jak Deloitte wchodzi do miasta, to znak dla innych, że warto w Rzeszowie otworzyć takie centrum.

Według dyrektora, niedługo w Rzeszowie będzie dostępnych ok. 30 tys. m kw powierzchni klasy A - czyli takiej, która jest potrzebna dla tego typu inwestycji.

d1w71ci

Wicedyrektor Deloitte Polska Marek Turczyński powiedział na konferencji, że Rzeszów rywalizował z 18 krajami w Europie Środkowej. "Wybraliśmy Rzeszów, bo miasto ma potencjał - dużą liczbę studentów, którzy, mam nadzieję, będą chcieli z nami współpracować. Jest też w pobliżu lotnisko, a to ważne, bo centrum będzie odwiedzane przez naszych kolegów z wielu innych krajów" - zaznaczył.

Na razie w centrum zatrudnionych zostanie kilkadziesiąt osób. Już rozpoczął się proces rekrutacji. Według miejskich urzędników pracę docelowo może znaleźć nawet 200 osób. Informacji tej nie potwierdził Turczyński, który zaznaczył, że jeśli centrum będzie "zdobywać kolejne kamienie milowe", wówczas firma będzie informowała o rozwoju rzeszowskiego centrum.

Zatrudnienie w centrum znajdą przede wszystkim absolwenci szkół wyższych o profilu ekonomicznym, technicznym, informatycznym, z zakresu administracji czy logistyki. Przedstawiciele firmy dodawali jednak, że na pracę mogą liczyć również studenci innych kierunków czy osoby starsze. Liczyć ma się przede wszystkim otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Jednym z wymogów przy rekrutacji jest również znajomość języka angielskiego.

Rzeszowskie centrum będzie świadczyło usługi wewnętrzne związane m.in. z księgowością, obsługą IT, administracją i zarządzaniem ryzykiem dla oddziałów Deloitte z 18 krajów Europy Środkowej. W tej części kontynentu firma zatrudnia blisko 5 tys. osób.

Deloitte świadczy usługi m.in. audytorskie, konsultingowe, doradztwa podatkowego i finansowego klientom w 140 krajach. Zatrudnia 169 tys. osób, z tego w Polsce ok. 1 tys.

W Rzeszowie dotychczas swoje centrum usług - contact center - miał m.in. bank PKO BP. W regonie podobne placówki powstały m.in. w Jaśle, Sanoku, Przemyślu i Krośnie utworzyła je Grupa Kapitałowa Loyd.

d1w71ci
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1w71ci