W sierpniu oglądalność TVN spadła do 12,5 proc., a grupy do 18,9 proc.
W sierpniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,5 proc. z 13,0 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 18,9 proc. z 19,0 proc. - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
01.09.2009 | aktual.: 01.09.2009 16:11
W sierpniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 12,5 proc. z 13,0 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 18,9 proc. z 19,0 proc. - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat utrzymał w sierpniu swój całodobowy udział, który wyniósł 14,3 proc., udział TVP1 spadł do 19,6 proc. z 23,9 proc., a TVP2 do 14,0 proc. z 16,6 proc.
W peak time (18:00-23:00) w sierpniu udział grupy TVN spadł do 22,2 proc. z 23,2 proc., a samego TVN do 16,7 proc. z 17,9 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 14,6 proc. z 15,7 proc., TVP1 do 21,1 proc. z 23,9 proc., a TVP2 do 14,5 proc. z 15,3 proc.
W sierpniu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 12,6 proc. z 13,5 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 16,1 proc. z 17,5 proc. W grupie TVN był to spadek odpowiednio do 19,1 proc. z 19,3 proc., a w peak time do 21,8 proc. z 22,5 proc. przed rokiem.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,2 proc. z 17,7 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 16,4 proc. z 19,4 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 16,9 proc. z 20,9 proc., a w peak-timie do 18,3 proc. z 21,3 proc., zaś TVP2 całodobowo do 13,3 proc. z 16,0 proc., a w peak-timie do 14,8 proc. z 15,0 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział kanału TVN całodobowo spadł w sierpniu do 15,4 proc. z 16,3 proc., a w peak timie zmniejszył się do 20,3 proc. z 21,5 proc. rok wcześniej.(PAP)