W styczniu oglądalność kanału TVN spadła do 15,3 proc., grupy TVN do 20,5 proc.
2.2.Warszawa (PAP) - W styczniu 2009 całodobowy udział kanału TVN
w rynku spadł do 15,3 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej, a udział
całej grupy zmniejszył się do 20,5 proc. z 20,7...
2.2.Warszawa (PAP) - W styczniu 2009 całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 15,3 proc. z 15,4 proc. rok wcześniej, a udział całej grupy zmniejszył się do 20,5 proc. z 20,7 proc. - podał TVN na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Polsat zmniejszył swój całodobowy udział w styczniu do 14,2 proc. z 15,9 proc.
W peak time (18.00-23.00) w styczniu udział grupy TVN spadł do 22,7 proc. z 23,1 proc., a TVN do 18,5 proc. z 18,7 proc. W tym czasie Polsat zmniejszył oglądalność do 16,2 proc. z 18,1 proc.
W styczniu oglądalność TVN w komercyjnej grupie docelowej całodobowo (16-49 lat) wzrosła do 16,8 proc. z 15,9 proc., a w peak timie wzrosła do 19,4 proc. z 18,9 proc. W grupie TVN był to wzrost odpowiednio do 21,9 proc. z 21,4 proc., w peak time nie zmieniła się w wyniosła 23,5 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej spadł do 16,6 proc. z 19 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 18,4 proc. z 21 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, czyli (16-49 lat, miasta 100 tys. plus)
udział ten wzrósł całodobowo do 20,8 proc. z 19,8 proc. a w peak timie zwiększył się do 24,1 proc. z 23,8 proc. (PAP)
epo/ pam/