W Tesco chleb za złotówkę, obiad dla dwojga za 10 zł

Wbrew narzekaniom na postępującą drożyznę, sieć sklepów
Tesco rusza z kampanią, której znakiem rozpoznawczym są niskie ceny. Po
styczniowej akcji "VAT nie szkodzi naszym cenom" Tesco stawia tym razem na
prostotę - 10 produktów na stałe w niskich cenach, co ciekawe - bez tak
lubianej przez handlowców końcówki "99 gr".

W Tesco chleb za złotówkę, obiad dla dwojga za 10 zł
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

Oferta Tesco to podstawowe produkty oraz pomysł na proste dania. Przykładowo, mrożony filet z pangi plus mrożone frytki na posiłek dla dwóch osób kupimy za równe 10 zł. Nie mamy ochoty gotować? Zjemy przy okazji wizyty w hipermarkecie - ćwiartkę kurczaka, frytki i małą colę w zestawie dostaniemy za 5 zł. W ofercie znajdziemy także m.in. 100 torebek herbaty Tetley za 7 zł czy makaron, śmietanę i chleb - po złotówce.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły w styczniu o 3,8 procent w stosunku do stycznia roku ubiegłego. - W pewien sposób idziemy pod prąd - mówi Michał Sikora z biura prasowego Tesco Polska. - Zewsząd słyszymy, że drożyzna, że inflacja… a tymczasem w Tesco kupimy chleb za złotówkę.

Po kryzysie Polacy nauczyli się oszczędzać - 79 procent badanych (badania firmy 4P Research Mix dla Tesco, 2010) mówi, że niskie ceny są podstawowym kryterium wyboru sklepu na swoje zakupy. Tylko co dziesiąty Polak twierdzi, że przypadku zakupu żywności nie zwraca uwagi na cenę. Zdaniem Tesco, oferta jest najlepszą odpowiedzią na oczekiwania kupujących.

Nowy pomysł Tesco to nie promocja, lecz propozycja na stałe - obowiązuje od 24 lutego. Produkty oznaczone będą w sklepach jako "Pewniaki" - gwarantujące pewną, stale niską cenę.

Autor: IP

tescochlebBiedronka

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)