Trwa ładowanie...
d1yn1ev

W tyg. zakończonym 05.02 Polsat miał 41,63 mln zł wpływów z reklam, TVN 35,94 mln zł

09.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 stycznia do 5 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,22 proc., co...

Share
d1yn1ev

09.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 30 stycznia do 5 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,22 proc., co oznacza ok. 41,63 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,87 proc., czyli wpływami rzędu 35,94 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 24,36 mln zł, czyli około 10 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 17,01 mln zł, co daje 7,04 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 6,8 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,81 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 241,72 mln zł wobec 218,08 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

d1yn1ev

Podziel się opinią

Share
d1yn1ev
d1yn1ev