W tyg. zakończonym 1.07 TVN miał 50,78 mln zł wpływów z reklam, Polsat 50,14 mln zł
04.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 czerwca do 1 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,99 proc., co...
04.07.2012 | aktual.: 04.07.2012 17:08
04.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 25 czerwca do 1 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,99 proc., co oznacza 50,78 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,83 proc., czyli wpływami rzędu 50,14 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 33,84 mln zł, czyli 12,04 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,23 mln zł, co daje 6,84 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 6,39 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,27 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 281,22 mln zł wobec 309,56 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ asa/