W tyg. zakończonym 10.06 TVN miał 59,27 mln zł wpływów z reklam, Polsat 55,63 mln zł

14.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,61 proc., co oznacza...

14.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 4 do 10 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,61 proc., co oznacza 59,27 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 16,53 proc., czyli wpływami rzędu 55,63 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,14 mln zł, czyli 11,63 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 24,89 mln zł, co daje 7,4 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,08 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,1 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 336,53 mln zł wobec 385,28 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)