W tyg. zakończonym 11.03 Polsat miał 76,74 mln zł wpływów z reklam, TVN 74,2 mln zł

15.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 5 do 11 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,83 proc., co oznacza...

15.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 5 do 11 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 19,83 proc., co oznacza 76,74 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 19,18 proc., czyli wpływami rzędu 74,2 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 32,86 mln zł, czyli 8,49 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 24,77 mln zł, co daje 6,4 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,75 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 386,91 mln zł wobec 336,63 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)