Trwa ładowanie...
d17wnqp

W tyg. zakończonym 12.02 Polsat miał 44,33 mln zł wpływów z reklam, TVN 37,9 mln zł

16.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,45 proc., co oznacza...

d17wnqp
d17wnqp

16.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 6 do 12 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 17,45 proc., co oznacza ok. 44,33 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,92 proc., czyli wpływami rzędu 37,9 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,92 mln zł, czyli nieco ponad 10 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 18,14 mln zł, co daje 7,14 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 7,32 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,88 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 254,07 mln zł wobec 241,72 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ ana/

d17wnqp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d17wnqp