W tyg. zakończonym 15.01 Polsat miał 34,16 mln zł wpływów z reklam, TVN 30,99 mln zł

19.01. Warszawa (PAP) - W dniach 9-15 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,03 proc., co oznacza ok....

19.01.2012 | aktual.: 19.01.2012 13:38

19.01. Warszawa (PAP) - W dniach 9-15 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,03 proc., co oznacza ok. 34,16 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,54 proc., czyli wpływami rzędu 30,99 mln zł - wynika z szacunkowych danych AGB Nielsen Polska, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 18,83 mln zł, czyli blisko 9-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 13 mln zł, co daje 6,1 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 6,02 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,83 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 213,06 mln zł wobec 182,5 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)