W tyg. zakończonym 15.04 TVN miał 67,95 mln zł wpływów z reklam, Polsat 65,04 mln zł

19.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 9 do 15 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,6 proc., co oznacza...

19.04.2012 | aktual.: 19.04.2012 10:53

19.04. Warszawa (PAP) - W dniach od 9 do 15 kwietnia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,6 proc., co oznacza 67,95 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,8 proc., czyli wpływami rzędu 65,04 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 29,59 mln zł, czyli 8,1 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 22,42 mln zł, co daje 6,14 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 9,22 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,52 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 365,43 mln zł wobec 353,13 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)