W tyg. zakończonym 17.03 TVN miał 85,15 mln zł wpływów z reklam, Polsat 69,57 mln zł

25.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 11 do 17 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,49 proc., co oznacza 85,15 mln zł...

25.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 11 do 17 marca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji TV zanotował TVN. Udział ten wyniósł 19,49 proc., co oznacza 85,15 mln zł wpływów. Drugie miejsce zajął Polsat z udziałem na poziomie 15,92 proc., czyli wpływami rzędu 69,57 mln zł - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 42,47 mln zł, czyli 9,72 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły około 36,12 mln zł, co daje 8,27 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 10,08 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,31 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 436,94 mln zł wobec 441,22 mln zł tydzień wcześniej.

Szacunkowe dane Nielsen Audience Measurement zostały obliczone według oficjalnych cenników stacji TV.(PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)