W tyg. zakończonym 19.02 Polsat miał 43,5 mln zł wpływów z reklam, TVN 38,87 mln zł
24.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,66 proc., co oznacza...
24.02. Warszawa (PAP) - W dniach od 13 do 19 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,66 proc., co oznacza ok. 43,5 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,89 proc., czyli wpływami rzędu 38,87 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 26,44 mln zł, czyli nieco ponad 10 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 19,29 mln zł, co daje 7,39 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 7,31 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,8 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 261,13 mln zł wobec 254,07 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
kam/ asa/