W tyg. zakończonym 22.01 Polsat miał 35 mln zł wpływów z reklam, TVN 31,45 mln zł

27.01. Warszawa (PAP) - W dniach 16-22 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,86 proc., co oznacza ok....

27.01.2012 | aktual.: 27.01.2012 12:53

27.01. Warszawa (PAP) - W dniach 16-22 stycznia największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 15,86 proc., co oznacza ok. 35 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie ok. 14,25 proc., czyli wpływami rzędu 31,45 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 21,55 mln zł, czyli blisko 9,8 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 15 mln zł, co daje 6,94 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 6,04 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,74 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 220,75 mln zł wobec 213,06 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)