W tyg. zakończonym 24.06 TVN miał 58,51 mln zł wpływów z reklam, Polsat 53,44 mln zł

28.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,9 proc., co oznacza...

28.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 18 do 24 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 18,9 proc., co oznacza 58,51 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,26 proc., czyli wpływami rzędu 53,44 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 35,62 mln zł, czyli 11,51 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 22,07 mln zł, co daje 7,13 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 6,61 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,14 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 309,56 mln zł wobec 320,29 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)