Trwa ładowanie...
dedgckr

W tyg. zakończonym 26.02 Polsat miał 44,16 mln zł wpływów z reklam, TVN 38,65 mln zł

01.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 20 do 26 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,73 proc., co oznacza...

dedgckr
dedgckr

01.03. Warszawa (PAP) - W dniach od 20 do 26 lutego największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 16,73 proc., co oznacza 44,16 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 14,64 proc., czyli wpływami rzędu 38,65 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 25,39 mln zł, czyli 9,62 proc. udziału.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 17,85 mln zł, co daje 6,76 proc. udziału.

Na piątym miejscu znalazł się AXN, którego przychody reklamowe wyniosły 7,19 mln zł. Oznacza to, że miał on 2,72 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 263,96 mln zł wobec 261,13 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)

kam/ asa/

dedgckr
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dedgckr