W tyg. zakończonym 3 VI TVN miał 69,01 mln zł wpływów z reklam, Polsat 68,49 mln zł
08.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 maja do 3 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,91 proc., co...
08.06.2012 | aktual.: 08.06.2012 09:08
08.06. Warszawa (PAP) - W dniach od 28 maja do 3 czerwca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł 17,91 proc., co oznacza 69,01 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie 17,78 proc., czyli wpływami rzędu 68,49 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 36,09 mln zł, czyli 9,37 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 24,04 mln zł, co daje 6,24 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazła się Viva Polska, której przychody reklamowe wyniosły 8,48 mln zł. Oznacza to, że miała ona 2,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 385,28 mln zł wobec 415,25 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ osz/