W tyg. zakończonym 4.12 TVN miał 69,9 mln zł wpływów z reklam, Polsat 55,7 mln zł
08.12. Warszawa (PAP) - W dniach 28 listopada - 4 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł...
08.12. Warszawa (PAP) - W dniach 28 listopada - 4 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł niemal 19,4 proc., co oznacza ok. 69,9 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 15,4 proc., czyli wpływami rzędu 55,7 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 39,1 mln zł, czyli niemal 11-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 27,3 mln zł, co daje ok. 7,6-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 9,7 mln zł. Oznacza to, że miał on blisko 2,7 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 360,7 mln zł wobec 402,7 mln zł tydzień wcześniej.
Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)
jow/ ana/