W tyg. zakończonym 8.07 Polsat miał 27,89 mln zł wpływów z reklam, TVN 27,45 mln zł
12.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,07 proc., co oznacza...
12.07.2012 | aktual.: 12.07.2012 16:08
12.07. Warszawa (PAP) - W dniach od 2 do 8 lipca największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Udział ten wyniósł 14,07 proc., co oznacza 27,89 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się TVN z udziałem na poziomie 13,85 proc., czyli wpływami rzędu 27,45 mln zł - wynika z szacunkowych danych Nielsen Audience Measurement, obliczonych według oficjalnych cenników stacji TV.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 16,66 mln zł, czyli 8,4 proc. udziału.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły niewiele ponad 11,88 mln zł, co daje 5,64 proc. udziału.
Na piątym miejscu znalazł się Discovery, którego przychody reklamowe wyniosły 7,15 mln zł. Oznacza to, że miał on 3,61 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 198,22 mln zł wobec 281,22 mln zł tydzień wcześniej.(PAP)
kam/ jtt/