We wrześniu oglądalność TVN spadła r/r do 16,9 proc. z 18,0 proc.
1.10.Warszawa (PAP) - We wrześniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,9 proc. z 18,0 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie...
1.10.Warszawa (PAP) - We wrześniu 2009 roku całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,9 proc. z 18,0 proc. rok wcześniej - podała TVN w komunikacie prasowym na podstawie danych AGB Nielsen Media Research.
Całodobowy udział Polsatu wzrósł we wrześniu do 15,5 proc. z 14,9 proc., udział TVP1 spadł do 19,6 proc. z 21,2 proc., a TVP2 do 14,9 proc. z 16,9 proc.
W peak time (18.00-23.00) we wrześniu udział kanału TVN spadł do 20,9 proc. z 21,6 proc. W tym czasie Polsat utrzymał oglądalność na poziomie 16,9 proc., TVP1 zmniejszył ją do 19,5 proc. z 20,9 proc., a TVP2 do 16,5 proc. z 18,4 proc.
We wrześniu oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła do 17,7 proc. z 18,6 proc. rok wcześniej, a w peak timie zmalała do 20,9 proc. z 21,3 proc.
W przypadku Polsatu całodobowo udział w grupie komercyjnej wzrósł do 18,2 proc. z 17,8 proc., zaś w peak timie zmniejszył się do 19,5 proc. z 19,6 proc. TVP1 zmniejszył udział całodobowo do 16,1 proc. z 17,4 proc., a w peak-timie do 16,9 proc. z 18,3 proc., zaś TVP2 całodobowo do 14,0 proc. z 16,3 proc., a w peak-timie do 15,8 proc. z 17,5 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta 100 tys. plus) udział kanału TVN całodobowo spadł we wrześniu do 22,0 proc. z 23,0 proc., a w peak timie zwiększył się do 26,8 proc. z 26,4 proc. rok wcześniej.(PAP)
bas/ ana/