Większy komfort zakupów dzięki nowemu oświetleniu (Zlecone)

16.12. Warszawa (PAP/GE) - Vistula Group wprowadziła w 2013 roku nowy koncept sklepu w części salonów Vistula. Ważnym elementem budowania nastroju i właściwego eksponowania...

16.12.2013 | aktual.: 16.12.2013 10:23

16.12. Warszawa (PAP/GE) - Vistula Group wprowadziła w 2013 roku nowy koncept sklepu w części salonów Vistula. Ważnym elementem budowania nastroju i właściwego eksponowania kolekcji były rozwiązania LED firmy GE Lighting. Dzięki nowemu oświetleniu udało się także zmniejszyć zużycie energii nawet o 35%.

Vistula Group jest jedną z najbardziej znanych na polskim rynku firm działających w branży odzieżowej i jubilerskiej. Grupa Kapitałowa posiada 276 salonów, w tym 79 marki Vistula, 82 W.KRUK, 80 butików Wólczanka oraz 35 Deni Cler. W bieżącym roku, w części sklepów Vistula należących do spółki, wprowadzony został tzw. "new shop concept". Nowa standaryzacja salonów - "The Men's fashion Atelier" - stanowi mieszankę elegancji, stylu i mody. Celem nowego projektu było stworzenie męskiego charakteru wnętrza, pokazującego produkt od jego najlepszej strony. W takim przypadku niezwykle istotną rolę odgrywa odpowiednia kompozycja światła. Ma zachęcić klientów do wejścia do sklepu, a wewnątrz salonu wpływa na zwiększenie komfortu zakupów.

"Użyte w salonach Vistula rozwiązania materiałowe inspirowane są zarówno elementami technicznymi - surowymi, jak i klasycznymi - klubowymi. Nazywa się to scaleniem przez kontrast. Układ salonu bazuje na wyraźnym podziale przestrzeni na strefy i pokoje, które inspirują i wciągają klienta, dając mu poczucie komfortu i intymności podczas zakupów" - mówi Marcin Rydz, Dyrektor ds. Inwestycji w Vistula Group. "Ważnym elementem budowania nastroju oraz właściwego eksponowania kolekcji jest oświetlenie ledowe GE Lighting. Zarówno nasz personel, jak i klienci zwrócili szczególną uwagę na jakość w oddawaniu naturalności barw. To sprawia, że zakupy w naszych salonach są teraz o wiele bardziej komfortowe" - dodaje Marcin Rydz.

W przypadku salonów W.KRUK pojawił się dodatkowy ważny powód wymiany oświetlenia.

"Po wysłuchaniu potrzeb przedstawicieli Vistula Group, zasugerowaliśmy zastosowanie 7W rozwiązań LED, w miejsce istniejących 50W żarówek, które były zamontowane w gablotach. Wcześniejsze oświetlenie prowadziło do nagrzewania się i odkształceń ekspozytorów. Dzięki zastosowaniu nowych rozwiązań oświetleniowych, nie tylko osiągnęliśmy bardziej atrakcyjny wygląd gablot, ale także zdecydowanie zmniejszyliśmy emisję ciepła wewnątrz" - wyjaśnia Aneta Ciereszko, Regional Country Manager, GE Lighting Poland. "Wierzymy, że klienci marki W.KRUK docenią to szczególnie teraz, w trakcie zakupów prezentów gwiazdkowych dla najbliższych."

Wymiana oświetlenia na bardziej energooszczędne rozwiązania LED GE Lighting pozwoliła na redukcję zużycia energii nawet o 35% w niektórych sklepach, co przełożyło się na zmniejszenie kosztów operacyjnych Vistula Group. Dodatkowo, w związku z faktem, że technologia LED jest rozwiązaniem o wiele trwalszym i bardziej przyjaznym środowisku niż tradycyjne rozwiązania, Grupa Kapitałowa nie będzie musiała wymieniać oświetlenia i płacić za jego serwis przez przynajmniej pięć kolejnych lat.

kom zdz/

Źródło artykułu:PAP
giełdavistulaspółka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)