Trwa ładowanie...

Wina z Moraw na półkach polskich sklepów

Na polski rynek FMCG trafia nowa marka napojów alkoholowych
dystrybuowanych przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. Asortyment to
jakościowe wina spokojne oraz wina musujące pochodzące ze słonecznych,
południowych Moraw. Oferta przeznaczona jest dla super- i hipermarketów,
dyskontów, a także mniejszych sklepów oraz restauracji.

Wina z Moraw na półkach polskich sklepówŹródło: Jupiterimages
d58tsmh
d58tsmh

Bohemia Sekt to marka niedostępna do tej pory na polskim rynku, choć to jeden z największych producentów wina w Europie, którego tradycja sięga już 1945 roku. Znany w rodzimych Czechach jako "Bohemka", obok kilkudziesięciu win spokojnych, proponuje trzy linie jakościowe win musujących - premium, specialities oraz prestige (linia przeznaczona m.in. do restauracji i hotelowych barów). Pod tymi nazwami kryje się aż jedenaście szampańskich win extra wytrawnych (extra brut), mocno wytrawnych (brut), wytrawnych (sec) i półwytrawnych (demi sec), białych, czerwonych i różowych, produkowanych metodą charmat lub tradycyjną szampańską.

Z kolei wina spokojne proponowane przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. to cztery marki pochodzące prosto z południowych Moraw: Habánské sklepy, Chateau Bzenec, Vino Mikulov oraz Winnica Pavlov. To kilkadziesiąt win wytrawnych w białej, czerwonej i różowej odsłonie.

- Uroczysta premiera marek oferowanych przez firmę Bohemia Sekt Polska sp. z o.o. odbyła się w Poznaniu na początku listopada 2010 roku na vipowskim pokazie filmu "Skrzydlate Świnie" z udziałem znakomitej obsady aktorskiej. To mocny start na rynku, szczególnie że przyjęta strategia marketingowa zakłada udział firmy w wielu tego typu eventach - dodaje Anna Kaliszan, wiceprezes zarządu firmy Bohemia Sekt Polska sp. z o.o.

d58tsmh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d58tsmh