WIND MOBILE - Commerzbank AG wybiera LiveBank ? pierwsze wdrożenie na rynku niemieckim (4/2015) - EBI
WIND MOBILE - Commerzbank AG wybiera LiveBank ? pierwsze wdrożenie na rynku niemieckim (4/2015)
| | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | NEW CONNECT | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | Raport EBI nr | 4 | / | 2015 | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2015-01-26 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Commerzbank AG wybiera LiveBank ? pierwsze wdrożenie na rynku niemieckim | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | Zarząd Wind Mobile S.A. (?Spółka") z siedzibą w Krakowie, pragnie poinformować, iż Software Mind S.A., spółka Grupy Wind Mobile, podpisała umowę z Commerzbank AG na wdrożenie systemu LiveBank na rynku niemieckim. Commerzbank AG to drugi co do wielkości Bank z Niemczech, z obrotami rzędu 9 miliardów euro. W skład Commerzbank AG wchodzi 6 banków europejskich, a poprzez obecność w 50 krajach, grupa zaliczana jest do jednej z największych instytucji finansowych na świecie. LiveBank, czyli wirtualny oddział bankowy, zostanie udostępniony 15 milionom klientów detalicznych w Niemczech. Skala i prestiż wdrożenia, a także światowe trendy bankowości, pozycjonują obecnie LiveBank w gronie najbardziej innowacyjnych i pożądanych rozwiązań sektora finansowego. Podobnie jak pionierskie wdrożenie platformy dla mBank otworzyło drogę do kolejnych banków w Polsce, tak należy oczekiwać, iż pierwsza instalacja dla tak renomowanego banku niemieckiego, otworzy drogę do kolejnych lukratywnych kontraktów w Europie i na świecie.
LiveBank to jeden z flagowych produktów Grupy Wind Mobile. Jego rozwój i dynamiczna sprzedaż do coraz bardziej wymagających klientów stanowi odzwierciedlenie wybranej przez Zarząd strategii sukcesywnego powiększania udziału produktów własnych w sprzedaży Spółki. Platforma LiveBank realizuje koncepcję wirtualnego oddziału banku, przenosząc funkcje fizycznej placówki banku do wersji cyfrowej. Aplikacja w wersji przeglądarkowej, jak i mobilnej, zapewnia komunikację video, audio i chat, w trakcie której możliwe jest zawieranie transakcji z bankiem, autentykacja (również biometryczna) klientów oraz autoryzacja transakcji. Zestaw specjalistycznych narzędzi ułatwia korzystanie z usług bankowych, takich jak interaktywne kalkulatory i formularze, współdzielenie pracy na dokumencie (klient i doradca) czy wymianę plików w obie strony. Dzięki LiveBank pracownik ma możliwość prezentacji materiałów multimedialnych czy indywidualnych symulacji, co pozwala na zdecydowanie bardziej efektywną sprzedaż produktów bankowych, niż
w placówkach banku i konwencjonalnej bankowości internetowej. ?LiveBank to jeden z naszych wiodących produktów, który został doceniony przez największe banki w Polsc, takie jak Bank Zachodni WBK, mBank, ING Bank Śląski czy SK Bank. Teraz, dzięki umowie z Comerzbank AG, nadchodzi czas na mocną obecność na rynku niemieckim, który posiada niesamowity potencjał. Niemniej to tylko jeden z kierunków ekspansji tego produktu, gdyż rozmowy prowadzimy również w innych krajach europejskich. Mam nadzieję, że już wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych umowach." ? mówi Rafał Styczeń, Prezes Zarządu Grupy Wind Mobile SA. Grupa Wind Mobile, w której skład wchodzi Software Mind SA, jest ekspertem w budowaniu wydajnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, umożliwiających klientom firmy uzyskanie przewagi rynkowej poprzez zwiększenie potencjału sprzedaży. Produkty skierowane są zarówno do szeroko pojętego sektora finansowego, jak i telekomunikacyjnego oraz hotelarskiego. Flagowe rozwiązania Grupy to między
innymi: LiveBank - wirtualny oddział banku, umożliwiający kontakt wideo z doradcami (Live Banking), zawieranie transakcji i natychmiastowe reagowanie na potrzeby klientów. Zaawansowane rozwiązanie, wypełniające lukę między internetem, a wizytą w placówce, jest liderem rynku wirtualnej bankowości na jednym z najbardziej rozwiniętych rynków bankowości on-line. iLumio - zintegrowany system interaktywnej obsługi gości hotelowych, będący równocześnie centrum rozrywki, oferuje gościom atrakcyjne rozwiązania multimedialne i usługi cyfrowe, a hotelarzom efektywne zarządzanie sprzedażą oraz organizacją hotelu. Nowoczesność technologiczna iLumio stawia go w czołówce światowych rozwiązań. Produkt zdobywa 80% nowobudowanych hoteli 4/5* w Polsce. Ringback Tones ? wydajne i skalowalne platformy umożliwiające operatorom komórkowym oferowanie usługi halodzwonków, czyli muzyki, reklam lub informacji w miejscu sygnału oczekiwania na połączenie. Produkt One Ringback, jako pierwszy na świecie, umożliwia efektywną synergię
uczestników rynku muzyki cyfrowej, przynosząc im wymierne korzyści. Podstawa Prawna: § 3 ust. 2 pkt 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect". www.windmobile.pl/inwestorzy | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Załączniki | | | | | | | | | | |
| | Plik | Opis | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | (telefon) | (fax) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (NIP) | (REGON) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (ulica) | (numer) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (e-mail) | (www) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (kod pocztowy)
| (miejscowość) | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | Data | ||
Rafał Styczeń | Prezes Zarządu | ||||
Tomasz Kiser | Wiceprezes Zarządu |
RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ