WinQbator oraz WinVentures wspierają portal zakupowy Yosh.pl

Warszawa, 31.10.2014 (ISBnews) - Fundusze venture capital WinQbator oraz WinVentures zainwestowały w projekt Yosh.pl - innowacyjną wyszukiwarkę dedykowaną modzie, poinformowały fundusze. Celem portalu jest zdominowanie modowego segmentu e-commerce w Polsce.

31.10.2014 11:13

?Wspólna inwestycja założycieli i funduszy WinVentures i WinQbator jest rezultatem podobnych doświadczeń i zbieżnych zainteresowań dynamicznym rynkiem e-commerce. Naszą intencją jest zbudowanie silnego i wyróżniającego się portalu modowego, który ma szansę wpłynąć na zwyczaje zakupowe użytkowników Internetu i stać się liderem w modowym segmencie internetowym" - powiedziała prezes funduszu WinQubator Małgorzata Walczak, cytowana w komunikacie.

Fundusz podkreśla, że Yosh.pl skupia ofertę topowych sklepów internetowych, tak polskich, jak i zagranicznych. Koncept doskonale wpisuje się w panujące aktualnie trendy na modowym rynku e-commerce.

?Zakupy w sieci cieszą się coraz większą popularnością - aż 62% polskich internautów dokonuje zakupów online. Jak wynika z raportu EY na temat wpływu internetu i mediów społecznościowych na zachowania konsumentów korzystających z sieci, Polacy nie odbiegają od średniej światowej. A tendencje są wyraźnie rosnące. Nic dziwnego zatem, że propozycja biznesowa pomysłodawczyń Yosh.pl spotkała się z zainteresowaniem ze strony WinQbator oraz WinVentures" - czytamy dalej w komunikacie.

Serwis Yosh.pl jest pomysłem dwóch pasjonatek rynku internetowego i mody: Katarzyny Dorsey i Magdaleny Kropaczek-Ciaś, które po kilkunastu latach pracy w branży marketingowej i reklamowej m. in. w takich firmach jak: Coca-Cola, Nestle, Carlsberg, McCann Erickson zdecydowały wykorzystać swoje dotychczasowe doświadczenia i stworzyły nowoczesny portal spełniający potrzeby internautów, podano także.

?Klienci serwisu Yosh.pl mogą dotrzeć do 200 tys. produktów i ponad 2 tys marek modowych z segmentów średniego, premium i luksusowego. Jak zapowiadają twórczynie portalu to dopiero początek i w przyszłości poza szeroką ofertą serwis zaoferuje szereg nowych funkcjonalności niedostępnych na rynku polskim z zakresu social shopping. Portal ułatwi dokonywanie zakupów on-line, które staną się nie tylko komfortowe, ale też zaoszczędzą czas dzięki możliwości personalizacji" - czytamy dalej.

W ocenie funduszy, realizacja rozbudowy portalu, zgodnie z trendem Customer Centric Marketing opierającym się na poznaniu oraz spełnianie potrzeb użytkowników, jest podstawową filozofią założycielek portalu.

?Dzięki budowaniu satysfakcji oraz długoterminowych relacji z klientami, portal będzie dążył do zdominowania modowego segmentu e-commerce" - podsumowano w komunikacie.

Fundusze WinVentures i WinQbator działają w formule multi-stage VC, zapewniając polskim przedsiębiorstwom, posiadającym wyraźne przewagi konkurencyjne oraz wysoki potencjał wzrostu, inteligentny kapitał na przemyślany, strategiczny rozwój - od fazy pomysłu (seed), poprzez rozpoczęcie działalności (start-up) i jej ekspansję, aż po etap wzrostu i IPO (realizowany przez głównego inwestora funduszy - notowaną na GPW grupę inwestycyjną W Investments S.A.).

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)