Wojsko prowadzi internetowy demobil. Zachęca, "by poczuć się jak Tom Cruise"
Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy. Można w nim kupić używane kombinezony pilotów, tarcze trenerskie czy stalowe hełmy. Zainteresowanie jest ogromne. Po kilku dniach połowa asortymentu została sprzedana.
Do oferty sklepu on-line AMW trafiło na początek 48 wojskowych produktów. Od razu wiadomo było, że taki towar cieszy się dużym zainteresowaniem.
- Pierwsze dni działania e-sklepu to był prawdziwy szturm. Wpłynęło do nas blisko 800 zamówień na kwotę ponad 75 tys. zł. To był dla nas ważny test - mówi Przemysław Wierzba, dyrektor oddziału regionalnego AMW z Krakowa, w którym zlokalizowano zaplecze i magazyn sklepu internetowego. Dodaje, że przyjdzie teraz czas na uzupełnienie asortymentu.
Agencja postanowiła sprzedać swoje wyposażenie w oryginalny sposób. Wszystkie produkty opisane są w ciekawy, zabawny sposób. I tak na przykład kombinezon pilota to "idealne ubranie dla wszystkich, którzy marzą o życiu z odrobiną polotu. (...) W nim wszystko pójdzie fruwająco. W zestawie z przyciemnianymi okularami pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w Top Gun" - zachęcają klientów wojskowi.
Są też produkty dedykowane ludziom z korporacji - jak tarcza treningowa, która "(...)przyda się nawet tym, którzy swoje życie związali z boksem w open space, gdzie wyrabia się targety. Bo zawsze lepiej niż na tarczy wrócić z tarczą z internetowego sklepu AMW".
"Po co robić coś w białych rękawiczkach, kiedy można w czarnych? I to takich prosto z wojska?" - zachęca z kolei sklep do zakupu wojskowych rękawic.
Zobacz: Tłumy na otwarciu sklepu Agencji Mienia Wojskowego
Sklep internetowy to pierwsza taka działalność AMW. Powstał w oparciu o polską platformę sklepową Shoper i zintegrowane płatności online - Shoper Płatności spółki Blue Media.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl