Trwa ładowanie...
Wirtualna Polska
11-10-2011 11:41

WP nagrodzona w konkursie INTERNALE POLAND 2011

Wirtualna Polska wyznacza standardy komunikacji wewnętrznej (IC). Wdrożenie kodeksu wartości w spółce jury drugiej edycji konkursu INTERNALE POLAND uznało za najlepszy projekt IC w 2011 roku.

WP nagrodzona w konkursie INTERNALE POLAND 2011Źródło: WP.PL
d3hnajf
d3hnajf

Warszawa, 10 października 2011 r.

Wirtualna Polska została nagrodzona w konkursie INTERNALE POLAND 2011 w prestiżowej kategorii najlepszy projekt komunikacji wewnętrznej 2011 w dużej firmie za „WPKompas – Księgę Wartości Wirtualnej Polski”. W imieniu spółki, statuetkę Internala odebrała – podczas uroczystości kończącej II Kongres European IC & Intranet Meeting – Dominika Herburt-Heybowicz, Członek Zarządu Wirtualnej Polski.

WPKompas to zbiór najważniejszych wartości WP, które stanowią fundament jej działania. Celem nagrodzonego projektu komunikacji wewnętrznej było przedstawienie pracownikom WP – w przystępny sposób – najważniejszych zasad, jakimi powinni kierować się w codziennej pracy, w kontaktach ze współpracownikami, użytkownikami, kontrahentami oraz konkurencją. Wdrożenie oparto o niestandardowe rozwiązania. Postawiono na wielokanałowość, spójność przekazu oraz… poczucie humoru pracowników. Zespół projektowy wykorzystał online oraz offline (w tym ambient).

Jury konkursu przyznało WP nagrodę „za jasno sprecyzowany i konkretny cel akcji, spójność przekazu, spełnienie wszystkich założeń komunikacji wewnętrznej, wpływ na kształtowanie się kultury organizacyjnej, innowacyjny oraz atrakcyjny przekaz nacechowany dbałością o szczegóły. Na uwagę – według specjalistów IC – zasługuje zarówno skala projektu, jak i bardzo profesjonalny sposób wykonania. Ciekawa, niecodzienna forma, przemyślany sposób wdrożenia i promocji złożyły się na uzyskanie bardzo dobrych efektów komunikacyjnych wewnątrz organizacji”.

d3hnajf

INTERNALE POLAND to największy w Polsce konkurs poświęcony w całości zagadnieniom branży komunikacji wewnętrznej i intranetom. Jego celem jest upowszechnianie nowoczesnych zasad zarządzania komunikacją wewnętrzną i technologii informatycznych. Jest impulsem do podnoszenia profesjonalizmu w branży komunikacji wewnętrznej i intranetów poprzez promowanie dobrych praktyk, liderów branży oraz implementacji najnowszych światowych trendów. W tym roku nagrody rozdano po raz drugi. Laureatami pierwszej edycji zostały m.in. ING Usługi Finansowe SA, Kompania Piwowarska SA, Urząd Miejski w Gliwicach oraz VB Leasing Polska SA.

d3hnajf
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3hnajf