Wpływy reklamowe Polsatu wzrosły o 15,4 proc. w okresie I-V'11; TVN wiceliderem
03.06. Warszawa (PAP) - Od stycznia do maja 2011 roku (dane do 29 maja) największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniosły one 1,28 mld zł,...
03.06. Warszawa (PAP) - Od stycznia do maja 2011 roku (dane do 29 maja) największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował Polsat. Wyniosły one 1,28 mld zł, co oznacza wzrost rdr o 15,4 proc. Wpływy znajdującego się na drugim miejscu TVN wyniosły 1,26 mld zł , czyli o 5,6 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 883,4 mln zł, czyli o 0,1 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 5,6 proc. do poziomu 597,4 mln zł.
Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 3,1 proc. do z 236,6 mln zł.(PAP)
jow/ ana/