Trwa ładowanie...
d4i6ir1

Wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w I półroczu 2010 o 20,52 proc.

19.07. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w pierwszym półroczu 2010 o 20,52 proc. do 10,65 mld zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie...

d4i6ir1
d4i6ir1

19.07. Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe telewizji, prasy i radia wzrosły w pierwszym półroczu 2010 o 20,52 proc. do 10,65 mld zł - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Expert Monitor.

Największy wzrost tych przychodów, o 30,35 proc. do 7,27 mld zł zanotowali nadawcy telewizyjni.

Natomiast o 13,9 proc. do 1,11 mld zł zwiększyły wpływy stacje radiowe.

Cennikowe wpływy reklamowe wydawców prasowych nieznacznie spadły w pierwszym półroczu. W przypadku gazet ten spadek wyniósł 0,79 proc. do 1,14 mld zł, a w przypadku magazynów 0,55 proc. do 1,13 mld zł.(PAP)

epo/ ana/

d4i6ir1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4i6ir1