Wpływy reklamowe TVN wzrosły o 8,8 proc. w okresie I‑X'10

02.11. Warszawa (PAP) - Od stycznia do października 2010 roku (dane do 24 października) największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one...

02.11.2010 | aktual.: 02.11.2010 09:08

02.11. Warszawa (PAP) - Od stycznia do października 2010 roku (dane do 24 października) największe cennikowe wpływy z reklam wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN i wyniosły one 2,37 mld zł (dane nie uwzględniają rabatów), czyli o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej - podały Wirtualnemedia.pl na podstawie danych TNS OBOP.

Drugie miejsce zajęła Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,35 mld zł, czyli o 15,1 proc. wyższe niż w takim samym okresie 2009 roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 1,8 mld zł, czyli o 32,2 proc. wyższą niż rok wcześniej. Czwarta TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,9 proc. do poziomu 1,18 mld zł.

Na piątym miejscu była VIVA Polska, której przychody reklamowe wzrosły o 58,0 proc. do z 485,8 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)