Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w listopadzie '08 o 10,2 proc.

22.12.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w listopadzie 2008 roku o 10,2 proc. w ujęciu
rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o...

22.12.2008 | aktual.: 22.12.2008 09:52

22.12.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w listopadzie 2008 roku o 10,2 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 5,5 proc., "Dziennika" spadły o 6,1 proc., zaś "Faktu" wzrosły o 20,1 proc. - podały Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Expert Monitora.

Wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w listopadzie 2008 roku spadły o 4,8 proc. do 241,1 mln zł z 253,3 mln zł.

"Gazeta Wyborcza", wydawana przez Agorę, zmniejszyła w listopadzie 2008 roku cennikowe wpływy z reklam do 82,2 mln zł z 91,5 mln zł.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska" wydawany przez Polskapresse, którego przychody reklamowe wyniosły 30,1 mln zł wobec 30,5 mln zł.

Na trzecim miejscu znalazł się "Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska, a jego wpływy reklamowe wyniosły 19,7 mln zł wobec 16,4 mln zł.

Czwarte miejsce przypadło "Rzeczpospolitej" (Presspublica), której wpływy z reklam wyniosły 19,0 mln zł wobec 20,1 mln zł rok wcześniej.

"Dziennik" (Axel Springer Polska) zanotował przychody z reklam na poziomie 18,5 mln zł wobec 19,7 mln zł rok wcześniej.(PAP)

bas/ gor/

Źródło artykułu:PAP
mediareklamaagora
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)