Trwa ładowanie...
d4jo3c9

Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w lutym '09 o 18,7 proc.

23.3.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w lutym 2009 roku o 18,7 proc. w ujęciu rocznym,
"Rzeczpospolitej" spadły o 25,3...

d4jo3c9
d4jo3c9

23.3.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w lutym 2009 roku o 18,7 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3 proc., "Dziennika" spadły o 34,3 proc., zaś "Faktu" spadły o 4,6 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.

Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 179,93 mln zł.

Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w lutym 2009 roku do 65,96 mln zł z 81,12 mln zł.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,43 mln zł wobec 26,48 mln zł rok wcześniej.

d4jo3c9

Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 12,45 mln zł wobec 13,05 mln zł.

Na czwarte miejsce z trzeciego spadła "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 11,03 mln zł wobec 14,77 mln zł.

Na piąte miejsce z czwartego spadł ""Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 9,55 mln zł z 14,54 mln zł.(PAP)

bas/ gor/

d4jo3c9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4jo3c9