Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w lutym '09 o 18,7 proc.
23.3.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w lutym 2009 roku o 18,7 proc. w ujęciu rocznym,
"Rzeczpospolitej" spadły o 25,3...
23.03.2009 | aktual.: 23.03.2009 11:13
23.3.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w lutym 2009 roku o 18,7 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 25,3 proc., "Dziennika" spadły o 34,3 proc., zaś "Faktu" spadły o 4,6 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.
Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w lutym 2009 roku spadły o 15,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 179,93 mln zł.
Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w lutym 2009 roku do 65,96 mln zł z 81,12 mln zł.
Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 23,43 mln zł wobec 26,48 mln zł rok wcześniej.
Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 12,45 mln zł wobec 13,05 mln zł.
Na czwarte miejsce z trzeciego spadła "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 11,03 mln zł wobec 14,77 mln zł.
Na piąte miejsce z czwartego spadł ""Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 9,55 mln zł z 14,54 mln zł.(PAP)
bas/ gor/