Trwa ładowanie...
d3ill6i

Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w maju '09 o 24,2 proc.

16.6.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w maju 2009 roku o 24,2 proc. w ujęciu rocznym,
"Rzeczpospolitej" spadły o 22,8...

d3ill6i
d3ill6i

16.6.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w maju 2009 roku o 24,2 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 22,8 proc., "Dziennika" spadły o 42,7 proc., zaś "Faktu" spadły o 1,7 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.

Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w maju 2009 roku spadły o 18,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 196,5 mln zł.

Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w maju 2009 roku do 66,80 mln zł z 88,14 mln zł.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 25,15 mln zł wobec 26,05 mln zł rok wcześniej.

d3ill6i

Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 15,38 mln zł wobec 15,65 mln zł.

Czwarte miejsce utrzymała "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 14,02 mln zł wobec 18,15 mln zł.

Na piąte miejsce z trzeciego spadł "Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 12,09 mln zł z 21,11 mln zł.(PAP)

bas/ ana/

d3ill6i
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3ill6i