Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w maju '09 o 24,2 proc.

16.6.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w maju 2009 roku o 24,2 proc. w ujęciu rocznym,
"Rzeczpospolitej" spadły o 22,8...

16.6.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w maju 2009 roku o 24,2 proc. w ujęciu rocznym, "Rzeczpospolitej" spadły o 22,8 proc., "Dziennika" spadły o 42,7 proc., zaś "Faktu" spadły o 1,7 proc. - podały Wirtualnemedia.pl, powołując się na dane Expert Monitora.

Łączne wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w maju 2009 roku spadły o 18,1 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok temu i wyniosły 196,5 mln zł.

Cennikowe wpływy z reklam "Gazety Wyborczej", wydawanej przez Agorę, spadły w maju 2009 roku do 66,80 mln zł z 88,14 mln zł.

Na drugim miejscu utrzymał się dziennik "Polska", wydawany przez Polskapresse, który zanotował przychody reklamowe na poziomie 25,15 mln zł wobec 26,05 mln zł rok wcześniej.

Na trzecie miejsce z piątego przesunął się "Fakt" (Axel Springer), a jego wpływy z reklam wyniosły 15,38 mln zł wobec 15,65 mln zł.

Czwarte miejsce utrzymała "Rzeczpospolita" (Presspublica), która zanotowała przychody z reklam na poziomie 14,02 mln zł wobec 18,15 mln zł.

Na piąte miejsce z trzeciego spadł "Dziennik", wydawany przez Axel Springer Polska. Jego przychody z reklam spadły do 12,09 mln zł z 21,11 mln zł.(PAP)

bas/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediareklamaagora

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)