Wpływy z reklam "Gazety Wyborczej" spadły w styczniu '09 o blisko 20 proc.
18.2.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety
Wyborczej" spadły w styczniu 2009 roku o 19,9 proc. w ujęciu
rocznym do 60,1 mln zł - podały Wirtualnemedia.pl...
18.2.Warszawa (PAP) - Cennikowe wpływy reklamowe "Gazety Wyborczej" spadły w styczniu 2009 roku o 19,9 proc. w ujęciu rocznym do 60,1 mln zł - podały Wirtualnemedia.pl powołując się na dane Expert Monitora.
Wpływy reklamowe wszystkich monitorowanych dzienników w styczniu 2009 roku spadły o 11 proc. do 164,6 mln zł.
Na drugim miejscu był dziennik "Polska" wydawany przez Polskapresse, którego przychody reklamowe spadły w styczniu 2009 roku o 2,3 mln zł do 19,5 mln zł. Polskapresse rozpoczęła wydawanie ogólnopolskiego dziennika "Polska" w październiku 2007 roku.
Na trzecim miejscu była "Rzeczpospolita" (Presspublica), której wpływy z reklam wzrosły o 0,8 mln zł do 13,4 mln zł.
Na czwartym miejscu znalazł się "Fakt", którego wpływy z reklam zwiększyły się w styczniu 2009 roku do 11,5 mln zł z 10,6 mln zł.
Piąte miejsce zajął "Dziennik" ze spadkiem wpływów do 9,8 mln zł z 12,7 mln zł.(PAP)
epo/ osz/