Trwa ładowanie...
d15rfj9

Wpływy z reklam TVN w okresie I-XI '10 wzrosły r/r o 9,2 proc., do 2,87 mld zł

13.12. Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam telewizji TVN w okresie styczeń-listopad 2010 roku wyniosły 2,87 mld zł i były o 9,2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku...

d15rfj9
d15rfj9

13.12. Warszawa (PAP) - Wpływy z reklam telewizji TVN w okresie styczeń-listopad 2010 roku wyniosły 2,87 mld zł i były o 9,2 proc. wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku - poinformowały Wirtualnemedia.pl., powołując się na dane TNS OBOP, opracowane na podstawie oficjalnych cenników (nie obejmują rabatów).

Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 2,73 mld zł, co oznacza wzrost o 12,8 proc. rok do roku.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 2,11 mld zł, czyli o 30,4 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 odnotowała wzrost wpływów z reklam o 33,2 proc., do 1,4 mld zł.

Piąte miejsce przypadło stacji VIVA Polska, która była jednocześnie liderem kanałów tematycznych. Jej przychody wyniosły 547 mln zł i były o 56,7 proc. wyższe niż rok temu. (PAP)

morb/ jtt/

d15rfj9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d15rfj9