Żałoba narodowa: z mediów zniknęły reklamy

Z mediów znikły reklamy, zauważa "Gazeta Wyborcza". To dotkliwe zwłaszcza dla mediów elektronicznych, które - w odróżnieniu od gazet - nie mogą zrekompensować części utraconych przychodów np. sprzedażą nekrologów.

Żałoba narodowa: z mediów zniknęły reklamy
Źródło zdjęć: © Jupiterimages

14.04.2010 | aktual.: 14.04.2010 07:49

A reklamodawcy nie spieszą się do powrotu. Nadawcy przyznają, że wielu klientów wycofało zlecenia na czas żałoby narodowej. Większość agencji reklamowych i domów mediowych zaleca swoim klientom wstrzymanie reklam do końca tego tygodnia.

"GW" podaje, że o ile polskie media rezygnują z reklam dobrowolnie, o tyle rosyjskim spółkom nakazuje to ustawa medialna i dlatego 12 kwietnia w Rosji nie nadawano reklam.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)