Zamówiła zakupy do domu, gratis dostała pełno plastikowej folii. Sklep internetowy zapowiada poprawę

- Nie jesteśmy zadowoleni z obecnego rozwiązania, na co słusznie uwagę zwracają nasi klienci - przyznaje rzecznik prasowa Frisco.pl, sklepu internetowego, który dostarcza żywność do domu, przy okazji pakując ją w ogromne ilości plastikowej folii. Na jej nadmiar zwrócili uwagę użytkownicy Facebooka.

Zamówiła zakupy do domu, gratis dostała pełno plastikowej folii. Sklep internetowy zapowiada poprawę
Źródło zdjęć: © Facebook.com | Print screen
Tomasz Sąsiada

20.12.2018 | aktual.: 20.12.2018 16:38

Zdjęcie zakupów dostarczonych przez Frisco.pl umieściła na Facebooku jedna z klientek. Widzimy na nich same produkty naturalne: owoce i warzywa, zapakowane w mnóstwo sztucznej folii.

"Drogie Frisco.pl, połowa tej folii by wystarczyła. Szczytem było pakowanie każdej papryki osobno. Zamówiłam trzy, dostałam każdą jedną zafoliowaną - naprawdę nie dało się bez tej otoczki? No chyba że traktujecie to jako powierzchnię reklamową, a powtarzanie logo ma mnie jako klienta do Was przywiązać. No cóż, to tak nie działa... Oraz czepiam się, bo skoro płacę za pakowanie, to chciałabym, żebyście robili to mądrze" - napisała.

Obraz
© Facebook.com | Print screen

Pod jej postem pojawiło się wiele odpowiedzi, w których inni internauci przyznają racją - folii jest zdecydowanie za dużo. Dodawali też, że Frisco.pl nie jest jedynym sklepem, który dostarcza zakupy szczelnie ofoliowane i że jest to szerszy problem.

O szczodre wykorzystywanie folii i o wspomniane osobno pakowane papryki zapytaliśmy Frisco. Jak dowiedzieliśmy się z odpowiedzi, sklep zdaje sobie sprawę z niedoskonałości rozwiązania. I ma je poprawić.

"We Frisco.pl nieustannie dążymy do udoskonalania sposobu pakowania zamówień. Nie jesteśmy zadowoleni z obecnego rozwiązania, na co słusznie uwagę zwracają nasi klienci. Nowy magazyn, którego otwarcie planujemy na połowę przyszłego roku, daje nam nowe możliwości. Jesteśmy zdecydowani, by w pełni je wykorzystać i ograniczyć liczbę używanego plastiku" - napisała nam w odpowiedzi Iga Dąbkowska, rzeczniczka sklepu.

"Już teraz jednak staramy się przeciwdziałać problemowi: wszystkie opakowania (papierowe – wdrożone w zeszłym roku – i foliowe) można zwracać kierowcy przy kolejnej dostawie, a my przekazujemy je do recyklingu" - dodała.

Wyjaśniła też, że w tej chwili wykorzystanie foli jest związane z systemem kompletowania zamówień w obecnym magazynie, który jest oparty na kodach kreskowych i automatycznym sorterze. Folia zabezpiecza również owoce i warzywa przed zabrudzeniami oraz "zmiennością warunków w procesie logistycznym".

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (441)