Zarząd Grupy ADV przyjął strategię na 2011 r. 

09.11. Warszawa (PAP) - Zarząd Grupy ADV, działającej w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii, przyjął strategię inwestycyjną na najbliższy rok. Główne cele...

09.11. Warszawa (PAP) - Zarząd Grupy ADV, działającej w obszarze komunikacji cyfrowej oraz innowacyjnych technologii, przyjął strategię inwestycyjną na najbliższy rok. Główne cele na 2011 rok to rozwój kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej, akwizycja studia 3D, rozwój platformy poznajomosci.pl oraz aktywna sprzedaż systemu SATIS - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Spółka podała, że zarząd Grupy ADV przyjął strategiczne kierunki rozwoju grupy kapitałowej w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce (outsourcing sprzedaży online). Plany dotyczą także doskonalenia procesów zarządczych w Grupie.

"W dalszym ciągu stawiamy na zwiększanie synergii pomiędzy spółkami grupy kapitałowej. Planujemy także budowę wewnętrznych narzędzi IT automatyzujących i optymalizujących wybrane procesy. Mam tu na myśli wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania i obsługi klienta (CRM) oraz wspierającego kontroling i zarządzanie Grupą (ERP)" - powiedział cytowany w komunikacie Konrad Pankiewicz, wiceprezes Grupy ADV.

W obszarze komunikacji cyfrowej w odpowiedzi na obserwowany dynamiczny wzrost zapotrzebowania wśród klientów planowane jest zwiększenie palety produktów i usług z kategorii Direct Response Advertising, technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) oraz akwizycja studia 3D, mająca na celu rozwój usług i produktów bazujących na multimediach opartych o technologię 3D oraz wideo.

W ramach innowacyjnych technologii Grupa ADV stawia na dalszy rozwój produktu SATIS dla przedsiębiorstw logistycznych, wspierającego zarządzanie flotą samochodową w oparciu o system GPS. Plany strategiczne zakładają też ekspansję zagraniczną dzięki zwiększaniu sprzedaży eksportowej poprzez zagraniczne oddziały oraz partnerów.

W e-commerce głównym założeniem jest dynamiczna integracja platformy Poznajomosci.pl (iweii.com) z kilkuset sklepami internetowymi, zwłaszcza w okresie 2010-2011.

Grupa ADV stawia sobie za cel w perspektywie dwóch lat zdobycie pozycji lidera w zakresie agregowania ruchu sprzedażowego na polskim rynku detalicznych sklepów internetowych.

Grupa ADV jest holdingiem firm działających w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: zintegrowanej komunikacji marketingowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce. W skład grupy wchodzi sześć spółek zależnych oraz dwie marki produktowe.

Grupa ADV informowała wcześniej, że chce w IV kwartale 2010 roku lub I kwartale 2011 roku przejść z rynku NewConnect na GPW.(PAP)

bas/ asa/

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
"Grozi za to grzywna 1500 zł". Burmistrz apeluje do rolników
Efekt nalotu dronów? "Sprzedaż kilkukrotnie wyższa". To kupują Polacy
Efekt nalotu dronów? "Sprzedaż kilkukrotnie wyższa". To kupują Polacy
Powstanie nowe uzdrowisko w Polsce? Gmina nie szczędzi pieniędzy
Powstanie nowe uzdrowisko w Polsce? Gmina nie szczędzi pieniędzy
Protest w Ikei. Ekolodzy: 180-letnie drzewa idą pod nóż
Protest w Ikei. Ekolodzy: 180-letnie drzewa idą pod nóż
Znajomy prosi: "Zagłosujesz"? Tak oszuści czyszczą konta Polaków
Znajomy prosi: "Zagłosujesz"? Tak oszuści czyszczą konta Polaków
Podwyżki w PKP Intercity. Zarobią ponad 1000 zł więcej
Podwyżki w PKP Intercity. Zarobią ponad 1000 zł więcej
Ceny w "Złotopolskich". Tyle kosztowała czekolada w kultowym serialu
Ceny w "Złotopolskich". Tyle kosztowała czekolada w kultowym serialu
Nie dogadali się z amerykańską korporacją. Będzie strajk w fabryce
Nie dogadali się z amerykańską korporacją. Będzie strajk w fabryce
Coraz więcej Polaków lata tu na wakacje. "Powrót hitu lat 2000"
Coraz więcej Polaków lata tu na wakacje. "Powrót hitu lat 2000"
Depresja wysokofuncjonująca. W pracy są znakomici, cierpienie maskują
Depresja wysokofuncjonująca. W pracy są znakomici, cierpienie maskują
Polskie "birkenstocki" hitem internetu. Nie nadążają z zamówieniami
Polskie "birkenstocki" hitem internetu. Nie nadążają z zamówieniami
Konie kontra elektryki. Oto co wybierają turyści w Zakopanem
Konie kontra elektryki. Oto co wybierają turyści w Zakopanem