Każdy, kto robił zakupy w większym sklepie, spotkał się z sytuacją, że stracił kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt minut w kolejce. Kaufland Polska ma pomysł, jak wynagrodzić taką sytuację klientom.
Bon na kolejne zakupy za zbyt długie stanie w kolejce
Sieć deklaruje, że bon o wartości 5 zł przysługuje wszystkim klientom, którzy stali w kolejce dłużej niż 5 minut. Warunkiem jednak jest, że nie wszystkie kasy były w tym czasie otwarte - pisze portal dlahandlu.pl.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Brak gazu uderza w przemysł. "Rząd się spóźnił z działaniami"
Jeżeli tak rzeczywiście było i nie wszystkie punkty były zapełnione przez kasjerów, to w takim wypadku klient ma prawo odebrać bon. Zgłosić się po niego trzeba do Punktu Obsługi Klienta w danej placówce.
Dlahandlu.pl podaje, że Kaufland ma obecnie w Polsce 236 sklepów.