Znana sieć rusza z koszykami niespodziankami. Sprawdź, co jest w środku
Carrefour uruchomił w Polsce akcję koszyków niespodzianek. Już 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych.
W piątek 12 kwietnia Carrefour będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Mowa o sklepach zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku.
Wszystko za sprawą trendu, który przeniósł z Francji do Polski. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których sieć umieści różne produkty z kategorii non-food, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby potencjalnie zainteresowani klienci nie mogli zobaczyć co się w nich znajduje.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Miał zrujnować rodzinną firmę, a teraz ma 120 salonów i podbija rynek w Polsce - Marcin Ochnik
Koszyki niespodzianki od Carrefour
Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1,5 tys. złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce, która rozpocznie się od godziny 12.00 i potrwa aż do wyczerpania wózków. Sieć planuje cykliczne organizowanie tego typu akcji w swoich sklepach, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe.
Jak donosi sieć w oficjalnym komunikacie, każdy z 20 sklepów biorących udział w akcji indywidualnie dobiera produkty do koszyków i w każdym z nich będą się one różniły.
- Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.
W każdym ze sklepów sieci stanie 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów.
Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA, a takżesieci ponad 40 stacji paliw.