Trwa ładowanie...

Znana sieć rusza z koszykami niespodziankami. Sprawdź, co jest w środku

Carrefour uruchomił w Polsce akcję koszyków niespodzianek. Już 12 kwietnia, w 20 hipermarketach sieci pojawią się koszyki wypełnione produktami o minimalnej wartości od 600 zł do nawet półtora tysiąca złotych, które będzie można kupić już za 150 złotych.

Koszyki niespodzianki od Carrefour już w PolsceKoszyki niespodzianki od Carrefour już w PolsceŹródło: Carrefour, fot: mat. prasowe
d3mz4u7
d3mz4u7

W piątek 12 kwietnia Carrefour będą mogli skorzystać z wyjątkowo atrakcyjnej promocji. Mowa o sklepach zlokalizowanych m.in. w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Toruniu czy Gdańsku.

Wszystko za sprawą trendu, który przeniósł z Francji do Polski. Chodzi o koszyki niespodzianki, w których sieć umieści różne produkty z kategorii non-food, a następnie szczelnie je zafoliuje tak, aby potencjalnie zainteresowani klienci nie mogli zobaczyć co się w nich znajduje.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Miał zrujnować rodzinną firmę, a teraz ma 120 salonów i podbija rynek w Polsce - Marcin Ochnik

Koszyki niespodzianki od Carrefour

Wartość towarów w koszykach niespodziankach będzie się wahać od 600 do nawet ponad 1,5 tys. złotych, jednak za każdy taki koszyk klient zapłaci dokładnie 150 złotych. To jedna z pierwszych tego typu akcji w Polsce, która rozpocznie się od godziny 12.00 i potrwa aż do wyczerpania wózków. Sieć planuje cykliczne organizowanie tego typu akcji w swoich sklepach, rozszerzając asortyment o kolejne kategorie produktowe.

Jak donosi sieć w oficjalnym komunikacie, każdy z 20 sklepów biorących udział w akcji indywidualnie dobiera produkty do koszyków i w każdym z nich będą się one różniły.

- Już teraz mogę zdradzić, że znajdą się w nich m.in. sprzęt RTV, produkty małego AGD, meble, dekoracje domu, zabawki, sprzęt sportowy i wiele wiele innych. Takie zakupy to czysty zysk, ale to jeszcze nie koniec naszej akcji, bo już za chwilę uruchomimy kolejne wariacje koszyków niespodzianek - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska.

W każdym ze sklepów sieci stanie 10 tajemniczych wózków, na których przyklejona będzie informacja o cenie nominalnej produktów.

Przykładowy koszyk w promocyjnej cenie Carrefour
Przykładowy koszyk w promocyjnej cenieŹródło: Carrefour, fot: mat. prasowe

Carrefour Polska to wielokanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA, a takżesieci ponad 40 stacji paliw.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3mz4u7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3mz4u7