Zysk netto Tarczyński wzrósł r/r do 9,27 mln zł w I półr. 2015 r.
Warszawa, 14.08.2015 (ISBnews) - Tarczyński odnotował 9,27 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I-II kw. 2015 r. wobec 3,46 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
14.08.2015 | aktual.: 14.08.2015 17:38
Zysk operacyjny wyniósł 15,43 mln zł wobec 7,96 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 253,91 mln zł w I-II kw. 2015 r. wobec 243,15 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-II kw. 2015 r. wyniósł 9,53 mln zł wobec 5,12 mln zł zysku rok wcześniej.
Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.
(ISBnews)