Trwa ładowanie...
d3sxfc2

Asbis do końca '12 chce sprzedać w Polsce kilkadziesiąt tys. smartfonów pod marką własną

06.11. Warszawa (PAP) - Asbis rozszerzył ofertę produktów pod marką własną Prestigio o trzy modele smartfonów. Polska jest pierwszym z 30 rynków, na których Asbis będzie sprzedawał...

d3sxfc2
d3sxfc2

06.11. Warszawa (PAP) - Asbis rozszerzył ofertę produktów pod marką własną Prestigio o trzy modele smartfonów. Polska jest pierwszym z 30 rynków, na których Asbis będzie sprzedawał te urządzenia. Spółka liczy, że do końca roku na polskim rynku sprzeda kilkadziesiąt tys. szt. smartfonów - poinformowali na konferencji przedstawicele Asbisu. Z ich wypowiedzi wynika, że tegoroczna sprzedaż smartfonów w całej grupie może przekroczyć 100 tys. szt.

"Polska jest pierwszym z 30 krajów, w których zaczęliśmy sprzedawać smartfony pod marką Prestigio. W pozostałych krajach sprzedaż zostanie uruchomiona na dniach. Jeśli chodzi o cele sprzedażowe, to do końca roku w Polsce chcielibyśmy sprzedać kilkadziesiąt tysięcy sztuk" - powiedział Marcin Harasim, prezes Asbis Polska.

Z wypowiedzi Siarheia Kostevitcha, dyrektora generalnego Asbisu wynika, że sprzedaż smartfonów na wszystkich rynkach powinna przekroczyć 100 tys. szt.

"Zezwoliłem na zamówienie dodatkowych 100 tys. sztuk smartfonów, które zamierzamy sprzedać w tym roku" - powiedział Kostevitch.

d3sxfc2

Ceny smartfonów wprowadzonych do sprzedaży przez Asbis to 499 zł, 799 zł i 999 zł. Harasim poinformował, że w niedługim czasie oferta smartfonów ma być wzbogacona o kolejne modele.

Przedstawiciele Asbisu informowali wcześniej, że oczekują, iż przychody ze sprzedaży produktów pod markami (Prestigio i Canyon) własnymi w 2012 r. wyniosą od 100 do 140 mln USD oraz, że marża brutto na produktach sprzedawanych pod markami własnymi to około 20-21 proc.(PAP)

gsu/ ana/

d3sxfc2
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3sxfc2

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj