Asbis do końca '12 chce sprzedać w Polsce kilkadziesiąt tys. smartfonów pod marką własną
06.11. Warszawa (PAP) - Asbis rozszerzył ofertę produktów pod marką własną Prestigio o trzy modele smartfonów. Polska jest pierwszym z 30 rynków, na których Asbis będzie sprzedawał...
06.11. Warszawa (PAP) - Asbis rozszerzył ofertę produktów pod marką własną Prestigio o trzy modele smartfonów. Polska jest pierwszym z 30 rynków, na których Asbis będzie sprzedawał te urządzenia. Spółka liczy, że do końca roku na polskim rynku sprzeda kilkadziesiąt tys. szt. smartfonów - poinformowali na konferencji przedstawicele Asbisu. Z ich wypowiedzi wynika, że tegoroczna sprzedaż smartfonów w całej grupie może przekroczyć 100 tys. szt.
"Polska jest pierwszym z 30 krajów, w których zaczęliśmy sprzedawać smartfony pod marką Prestigio. W pozostałych krajach sprzedaż zostanie uruchomiona na dniach. Jeśli chodzi o cele sprzedażowe, to do końca roku w Polsce chcielibyśmy sprzedać kilkadziesiąt tysięcy sztuk" - powiedział Marcin Harasim, prezes Asbis Polska.
Z wypowiedzi Siarheia Kostevitcha, dyrektora generalnego Asbisu wynika, że sprzedaż smartfonów na wszystkich rynkach powinna przekroczyć 100 tys. szt.
"Zezwoliłem na zamówienie dodatkowych 100 tys. sztuk smartfonów, które zamierzamy sprzedać w tym roku" - powiedział Kostevitch.
Ceny smartfonów wprowadzonych do sprzedaży przez Asbis to 499 zł, 799 zł i 999 zł. Harasim poinformował, że w niedługim czasie oferta smartfonów ma być wzbogacona o kolejne modele.
Przedstawiciele Asbisu informowali wcześniej, że oczekują, iż przychody ze sprzedaży produktów pod markami (Prestigio i Canyon) własnymi w 2012 r. wyniosą od 100 do 140 mln USD oraz, że marża brutto na produktach sprzedawanych pod markami własnymi to około 20-21 proc.(PAP)
gsu/ ana/