Trwa ładowanie...

Awaria w BZ WBK. Klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej

Od kilku godzin klienci Banku Zachodniego WBK mają problem z korzystaniem z bankowości elektronicznej. Nie można się do niej zalogować, a gdy się uda, to trwa to znacznie dłużej niż zwykle. Bank potwierdza, że pracuje nad usunięciem usterki.

Awaria w BZ WBK. Klienci nie mogą korzystać z bankowości elektronicznej
d1ccawz
d1ccawz

Wielu klientów, którzy dziś od rana chcą dostać się na swoje konto, ma z tym problemy. Przy logowaniu wyskakuje błąd 500, informujący o tym, że serwis jest chwilowo niedostępny. Z kolei czasami strona przez długi czas się nie wyświetla.

Usterka nie dotyczy jednak wszystkich użytkowników. Wielu z nich nie odczuwa żadnych utrudnień i bez problemu może zalogować się w systemie bankowości elektronicznej.

- Mamy awarię, która skutkuje wydłużeniem, a czasami uniemożliwieniem składania zleceń i operacji w bankowości elektronicznej - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego banku. I dodała, ze trwają prace nad usunięciem usterki, choć nie wiadomo ile mogą potrwać.

Otrzymaliśmy zapewnienie, że jak tylko specjaliści się uporają się z problemem technicznym, to zostaniemy o tym powiadomieni. Wtedy niezwłocznie umieścimy taką informację w tekście.

Aktualizacja 14:20

Bank Zachodni WBK już uporał się z awarią. - Systemy bankowości elektronicznej BZWBK24 działają poprawnie, klienci mogą się bez przeszkód logować. Przepraszamy wszystkich za utrudnienia - poinformowała nas Ewa Krawczyk z biura prasowego banku.

d1ccawz
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ccawz