Trwa ładowanie...

Biedronka z PZPN szukają następców Lewego. W weekend startuje rekrutacja do darmowych szkółek

Maluchy i ich rodzice marzący o powtórzeniu sukcesu rozchwytywanego przez najlepsze kluby Roberta Lewandowskiego, dostaną prezent na dzień dziecka. W czasie „Dni Talentu” Akademii Młodych Orłów, będzie można dostać się do bezpłatnych szkółek. Akcja wspierana przez popularną sieć, adresowana jest również do dziewczynek.

Biedronka z PZPN szukają następców Lewego. W weekend startuje rekrutacja do darmowych szkółekŹródło: PAP/EPA, fot: DPA
drmeao8
drmeao8

W dwa najbliższe weekendy 1-3 czerwca i 9-11 czerwca na 29 boiskach rozsianych po całej Polsce młode piłkarki i młodzi piłkarze dostaną swoją szanse na życiowy sukces. Będą mogli w tych dniach wziąć udział w profesjonalnych zajęciach i testach prowadzonych przez zawodowych trenerów z PZPN.

Najlepsi kopacze zostaną zaproszeni na całoroczne i bezpłatne treningi przyszłego sezonu w Akademii Młodych Orłów. Kto może spróbować swoich sił? Dziewczynki i chłopcy w wieku od 6 do 11 lat bez innych dodatkowych wymagań poza chęcią i oczywiście pewnymi umiejętnościami piłkarskimi.

Biedronka odchudza Polaków. Wyeliminowała tony niezdrowych składników

Później młodzi sportowcy w każdej Akademii dzieleni są na 16-osobowe zespoły w każdej kategorii wiekowej: Skrzaty (6-7 lat), Żacy (8-9 lat) i Orliki (10-11 lat). Obecnie, czyli w sezonie 2017/18 w ramach akcji w całym kraju trenuje już blisko 3 tys. dzieci. Do realizacji programu zaangażowano aż 136 trenerów, w tym 3 z licencją UEFA PRO.

drmeao8

W ubiegłym roku w eliminacyjnych weekendach wzięło udział ponad 5,5 tys. dziewcząt i chłopców. Związek piłkarski Akademię organizuje z Biedronką już od 2014 r. Przypomnijmy, że sieć dyskontów bardzo chętnie promuje się wykorzystując do tego celu popularność piłki.

Biedronka
Źródło: Biedronka, fot: mat. prasowe

Na wskutek ostatnio podpisanej umowy, o której pisaliśmy w money.pl, przedłużyła umowę z PZPN i do końca 2022 r. pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Umowy sponsorskie obejmą planowane pod koniec tego ostatniego roku Mistrzostwa Świata w Katarze.

Zgodnie z nimi, Biedronka będzie się posługiwać logotypem imprezy w swojej komunikacji marketingowej. JMP - właściciel Biedronki- podało, że logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, jak również na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Zresztą sama reprezentacja również jest i będzie obecna w sklepach sieci, których - jak podano w ostatnim komunikacie – funkcjonuje już 2 823 w ponad 1 tys. polskich miejscowości.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

drmeao8
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
drmeao8